Cinsel Terapi

Psikolog Aysel Yıldırım > Blog

Cinsel Terapi Nedir ?

Cinsel terapi , cinsel doyuma ulaşmada sorun yaşayan bireylere ve çiftlere yardımcı olmak için tasarlanmış bir tür konuşma terapisidir. Cinsel terapisi hem bireylere hem de çiftlere yardımcı olabilir, gerçekçi bir seks ve zevk anlayışı kazanmak, cinsel sorunların altında yatan nedenleri belirlemek ve ele almak, kendileri ve eşleri ile daha derin bir cinsel bağ geliştirmek ve sürdürmek

Fiziksel, psikolojik ve duygusal faktörlerin tümü cinsel zorluklara neden olabilir. Bir cinsel  terapistinin amacı, bir kişinin veya çiftin bu sorunları ele almasına ve daha tatmin edici bir cinsel yaşam elde etmesine yardımcı olmaktır.

A lacus vestibulum sed arcu non odio euismod lacinia. Enim facilisis gravida neque convallis a cras semper. Libero id faucibus nisl tincidunt eget nullam non nisi. Sed velit dignissim sodales ut. Tortor id aliquet lectus proin nibh nisl condimentum. Duis convallis convallis tellus id. Egestas congue quisque egestas diam in.

Cinsel Terapi Nasıl Uygulanır?

Herhangi bir psikoterapide olduğu gibi, seks terapisi de sorunlar üzerinden konuşmayı içerir Genel olarak danışan ve terapist , danışanın cinsel tatminsizliğine ve zorluklarına neden olabilecek düşünce, deneyim, duygu ve kaygıyı tartışır. Ayrıca daha tatmin edici bir cinsel yaşam kurmalarına yardımcı olacak başa çıkma mekanizmaları üzerinde çalışılır.

Cinsel Terapide ayrıca danışanların evde yapmaları gereken  “ev ödevleri” verilebilir. Bu, bireye veya çifte bağlı olarak değişebilir ve cinsel eğitimi artırmak ve eşler arasındaki iletişimi geliştirmek için tasarlanmış ödevleri içerir.

Cinsel terapi, geç boşalma, erektik bozukluklarda, erkek hipoaktif cinsel istek bozukluğu, erken boşalma , kadınlarda orgazm bozukluğu, kadın cinsel ilgi/uyarılma bozukluğu, genito-pelvik ağrı/penetrasyon bozukluğu madde/ilacın neden olduğu cinsel işlev bozukluğu, diğer tanımlanmış cinsel işlev bozukluğu gibi durumlarda kullanılır.

Popular Services

Get appointment